Încă de la inceput, am dorit să închegăm parteneriate cu cei mai serioși furnizori din piață. Astfel, încă din 2009, am ales Grup Transilvae ca și furnizor important de echipamente și servicii.
Cel mai de preț element al organizației ARTMATCH sunt oamenii - atât cei cu care lucrează, cât și cei cu care colaborează. Din dorința de a excela și de a-și menține personalul instruit și mereu pregătit pentru noile provocări ale industriei, se concentrează pe o dezvoltare profesională sănătoasă și actuală, astfel livrând servicii și produse de calitate și up-to-date. Prin devotament, profesionalism și know-how, au câștigat încrederea industriei atât la nivel național, cât și pe plan internațional. Tehnologia reprezintă al doilea focus al lor, fiind mereu informați în legătură cu noile cerințe și investind în aparatură modernă, de ultimă generație.
1998 este anul care marchează apariția ARTMATCH pe piața românească, o piață guvernată de schimbare și de provocare. Au transformat aceste caracteristici în oportunități și, alături de profesioniști și de oameni de calitate, au clădit cărămidă cu cărămidă, treaptă cu treaptă, ceea ce azi numesc cu mândrie ARTMATCH.
Cu o deschidere curajoasă spre liderii pieței europene, au reușit să dezvolte în România, și nu numai, o industrie în continuă schimbare. Oamenii sunt sufletul companiei, iar recompensa lor este să-și vadă clienții mulțumiți de munca depusă.
ARTMATCH era în căutarea unor soluții pentru rezolvarea următoarelor probleme:
- verificarea automată a fișierelor primite de la client
- reducerea timpului de prelucrare a fișierelor și trimiterea lor către utilaje
- eliminarea greșelilor umane în pregătirea fișierelor de lucru
Afectați de livrarea fișierelor către utilaje cu diferite probleme și timpii mari de procesare a fișierelor pentru pregătirea lor, au luat în considerare ca soluții posibile:
- diferite scripturi care îi ajutau în reducerea timpului
- regândirea de produse pentru a optimiza pregătirea fișierelor de lucru
- redimensionarea departamentului de prepress, prin angajări noi
Nu au ales niciuna dintre aceste variante, ci au optat pentru produsul și serviciul nostru.
De ce? Pentru că software-ul Esko Automation Engine, înglobează într-un singur soft toate necesitățile lor. În cazul în care nu ar fi făcut achiziția, timpii de lucru ar fi crescut și numărul persoanelor dedicate prelucrării de fișiere trebuia mărit.
Research-ul a fost făcut în detaliu, decizia era luată, dar cu toate acestea, temerile unor posibile riscuri existau, cum ar fi că softul nu se va ridica la așteptările lor sau că nu vor fi acoperite toate zonele de interes. După implementarea acestei soluții, toate fricile au dispărut și au început să folosească la capacitate maximă software-ul Esko.
În luarea unei decizii care implică o achiziție nouă este normal să fim puțin precauți, dar ARTMATCH ne-a declarat că nu au avut rezerve, poate tocmai datorită încrederii pe care Grup Transilvae a câștigat-o în decursul anilor, în relația cu ARTMATCH.
Implementată și folosită corect, soluția oferită de noi nu a întârziat să-și demonstreze capacitățile. Prin urmare, iată câteva dintre beneficiile măsurabile văzute de Artmatch:
- creșterea productivității în departamentul de prepress cu 500%
- eliminarea erorilor în procesul de prepress, în proporție de 99%
- datorită automatizării și optimizării procesului de generare a layout-ului final, s-a generat o economie, în medie, de 5% la materia primă