Descriere
Grup Transilvae asigură service şi suport în garanţie şi post garanţie pentru întreaga gamă de echipamente comercializate. Vă punem la dispoziţie expertiza inginerilor noştri pentru toate nevoile de service care ar putea apărea în ciclul de funcţionare al echipamentelor Dvs.
În vederea prevenirii/ remedierii în cel mai scurt timp a defectelor tehnice și a optimizării costurilor dvs. vă recomandăm pachetele tip contract/ abonament de service prin care vă asigurăm:
- Suport tehnic telefonic
- Suport remote prin TeamViewer
- Intervenții periodice de mentenanță (conform contractului)
- Intervenții prioritare la solicitare, în cel mai scurt timp posibil fără taxe de urgență.
- Consumabile și piese de schimb originale cu garanția oferită de producător
Prin încheierea unui CONTRACT DE SERVICE/ MENTENANȚĂ cu intervenții incluse beneficiați de urmatoarele avantaje:
- Tarif minim pe intervenție: oră + cheltuieli deplasare
- Timp minim de intervenție - prioritate în programarea intervenției fără taxă de urgență.
- O funcționare stabilă și reducerea timpilor de neutilizare a echipamentelor
- Prețuri avantajoase pentru orele suplimentare de service
- Discount pentru piesele de schimb
- Discount manoperă pentru minim 4 ore/ intervenție (adițional)
- Discount manoperă pentru minim 8 ore/ intervenție (adițional)
Aceste tarife de service și discounturi pentru piese de schimb sunt condiționate de:
- plata la termenul contractual a prestațiilor și livrărilor la care fac referire
- echipamente livrate și instalate de Grup Transilvae
- folosirea exclusivă a consumabilelor și pieselor originale livrate de Grup Transilvae
Lucrările de service se vor efectua de către ingineri autorizați, din cele două locații unde Grup Transilvae are birouri: Cluj și București.